بلوز شلوار مردانه, دانستنی پوشاک

انواع بلوز شلوار مردانه و ویژگی های آنها

ست بلوز شلوار مردانه برای باشگاه

بلوز شلوار مردانه جزو پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین پوشاک برای آقایان به حساب میاید. این لباس کاربرد های بسیار زیادی از جمله لباس راحتی در منزل، ورزش یا محل کار دارد. البته کاربرد بلوز شلوار مردانه با توجه به مدل و جنس پارچه آن مشخص میشود.

یکی از اصلی ترین اصولی که در هنگام خرید بلوز شلوار مردانه باید به آن دقت کنید، جنس بلوز و شلوار است. بلوز شلوار باید از جنسی نخی، پنبه ای، نرم و لطیف تولید شده باشد. این لباس به دلیل اینکه مدت طولانی پوشیده میشود، باید ضد حساسیت، جاذب رطوبت، راحت و خنک باشد.

در ادامه این متن می خواهیم با انواع بلوز شلوار مردانه، ویژگی های این لباس ها و نکاتی که باید هنگام خرید به آنها دقت کنید، آشنا شویم.

ست بلوز شلوار مردانه

ست بلوز شلوار مردانه در واقع یک بلوز آستین بلند دکمه دار یا بدون دکمه میباشد که به همراه یک شلوار گشاد و راحت استایل شده است.

بلوز این ست معمولا آستین بلند، یقه گرد و اگر برای منزل کاربرد داشته باشد بدون دکمه است. شلوار این ست نیز یک شلوار نسبتا گشاد، با کمر کشی و راحت میباشد.

در واقع شما با خرید یک ست بلوز شلوار مردانه ، می توانید دو لباس کاربردی را همزمان در کنار هم داشته باشید و هر یک را به صورت جداگانه نیز استفاده کنید.

یکی از ویژگی های ست بلوز شلوار مردانه خنک بودن و قابل تنفس بودن پارچه آن است. چه پارچه پشمی باشد چه نخی بلوز شلوار باید حس راحتی و لطافت را به شما منتقل کند. قطعا هیچ کس دلش نمی خواهد با پوشیدن بلوز و شلوار دچار حساسیت یا خارش شود. از همین رو تمامی تولیدات مجموعه از با کیفیت ترین متریال های حال حاضر بازار پوشاک و با  به روز ترین تکنولوژی ها دوخته میشوند.

انواع بلوز شلوار برای آقایان

بلوز شلوار مردانه از نظر استایل، جنس پارچه، طراحی و دوخت انواع مختلفی دارد. همچنین فاکتورهای گوناگونی وجود دارند که میتوانند کاربرد یک بلوز و شلوار را به صورت کلی تغییر دهند. برای مثال اگر بلوز و شلوار از جنس نخی تولید شده باشد و استایلی رسمی داشته باشد میتوان آن را در مهمانی، محل کار یا بیرون از منزل استفاده کرد.

در حالی که بلوز شلوار مردانه از جنس پشمی، پنبه یا طرح های راحتی، بیشتر مناسب استفاده در منزل یا زمان خواب در فصول سرد سال میباشد.

در ادامه سه مدل از پر فروش ترین بلوز و شلوار های مردانه تولید کمپانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

اسلش ارزان

اسلش مردانه قواره دار

ست اسپرت

ست اسپرت یکی از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین بلوز شلوارهای مردانه موجود در مجموعه است. این ست از یک بلوز اسپرت و یک شلوار کاملا راحت و آزاد تشکیل شده است.

طراحی این ست به صورتی است که به راحتی میتوان آن را در منزل، فضای باشگاه، دویدن در فضای باز و حتی مسافرت استفاده کرد. از جمله ویژگی های این ست عبارتند از:

  • ست اسپرت مردانه به راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و بعد از شستشو تغییر رنگ نمی دهد.
  • این ست اسپرت در انواع رنگ ها، سایز ها و طرح ها موجود می باشد و تنوع بالایی دارد.
  • قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با خرید این ست شما دو لباس مجزا نیز خواهید داشت.
  • ست اسپرت بلوز شلوار مردانه طراحی بسیار زیبایی دارد و تن خور آن فوق العاده است.

ست گرم

بلوز شلوار مردانه ست گرم که توسط مجموعه ما تولید میشود، از با کیفیت ترین متریال های پشمی و الیاف ضد حساسیت تولید شده است. داخل این ست توکرکی بوده و میتواند در فصل زمستان، مناطق کوهستانی و… بدن شما را گرم نگه دارد.

علاوه بر ویژگی های بالا، این ست گرم قابلیت تنفس بالایی دارد و با پوشیدن آن احساس خفگی نمی کنید. الیاف آن کاملا هوا را از خود عبور میدهند و همین امر از بو گرفتن لباس جلوگیری خواهد کرد. ست گرم میتواند بهترین گزینه برای افراد سرمایی باشد که میخواهند یک لباس نرم، لطیف و زیبا برای منزل داشته باشند.

ست راه راه

یکی دیگر از تولیدات پرفروش دسته بندی بلوز شلوار مردانه، ست راه راه است. طراحی راه راه برای لباس های راحتی این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته  و یکی از ترند های بازار پوشاک میباشد.

ست راه راه در سایز ها و رنگ بندی متنوع موجود میباشد و میتوانید آن را از طریق دسته بندی بلوز شلوار مردانه موجود در وب سایت خریداری کنید.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بلوز یا شلوار این ست را میتوانید به صورت جداگانه با لباس های دیگر استایل کنید و بپوشید.

کلام پایانی

در آخر باید بگوییم، با توجه به گسترش خرید و فروش آنلاین، امروز مجموعه های بسیار زیادی در حوزه تولید و عرضه پوشاک فعالیت میکنند. خرید بلوز شلوار مردانه به صورت آنلاین و پیدا کردن کالای مد نظر در فضای مجازی این روزها اصلا کار پیچیده ای نیست. شما با یک سرچ ساده میتوانید تنوع بالایی از این پوشاک را با قیمت های رقابتی و کیفیت های گوناگون مشاهده کنید.

توصیه میکنیم قبل از نهایی کردن خرید، جدول سایز موجود در وب سایت را مطالعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *