دمپا چاکدار, شلوار, شلوار دمپا ساده

انواع شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار زنانه و دخترانه

شلوار دمپا چاکدار شیک

شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار

شاید شما هم به تازگی متوجه حجم بالای شلوارهای گشاد و دمپا در شبکه های اجتماعی و اکسپلور اینستاگرام شده اید. بله نباید از این موضوع ناراحت باشید. چراکه شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار این روزها ترند هستند.

راحتی و زیبایی در کنار هم، این محصول را به لباسی پرطرفدار و پرفروش برای بانوان تبدیل کرده است. امروز شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار را میتوانیم در کت واک های فشن شو ها و ویترین های فروشگاه ها در خیابان ببینیم. طراحان مد و لباس به شدت شیفته ی این استایل شده اند.

از همین رو امروز می خواهیم نگاهی به تاریخچه شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار بیندازیم و انواع و ویژگی های این شلوار ها را بررسی کنیم.

تاریخچه شلوار دمپا

شلوار های دمپا معمولا از استایل هیپی دهه 70 میلادی به صنعت مد و فشن وارد شدند. اگرچه که ادغام شلوار دمپا ساده با دمپا چاکدار این روزها به استایلی متفاوت و زیبا تبدیل شده است.

در حالی که شلوار دمپا یکی از اصلی ترین پوشاک دهه 1970 بود، امروز نیز بسیار روی مد است. آن روزها اینگونه شلوار ها را با بوت های کابویی و صندل ها استایل میکردند. طراحان لباس با ادغام شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار این روزها استایل این لباس را از یک پوشش روزمره به یک لباس خاص و یونیک برای مهمانی تبدیل کردند.

انواع شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار

مانند همه لباس هایی که این روزها ترند هستند، شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار نیز در انواع مختلفی از متریال ها تولید و به بازار عرضه میشوند. یکی از محبوب ترین متریال هایی که این روزها بسیار مورد توجه علاقه مندان به مد و فشن قرار گرفته است، متریال کتان نخ است.

این شلوار تن خوری زیبا، یونیک و خاص دارد. همچنین بسیار راحت است و جنس آن هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان قابل پوشیدن است.

پارچه شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار کتان بسیار نرم و لطیف است و میتوان آن را با تعداد زیادی از لباس ها ست کرد.

شلوار چاکدار

شلوار دمپا

شلوار دمپا جین

میان تنوع بالای شلوار های جین، شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار جین، همیشه جایگاه ویژه ای داشته است. جین همیشه یکی از محبوب ترین پارچه ها برای شلوار بوده و هست. جین ها می توانند مدت طولانی عمر کنند. این پوشاک بسیار بادوام، زیبا و اصیل است. از همین رو هم طراحان و هم خریداران عاشق آن هستند. خرید یک شلوار دمپا جین میتواند به استایل شما هویت ببخشد و جلوه منحصر به فردی به لباس های شما میدهد.

شلوار دمپا چاکدار

ادغام شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار به تازگی وارد صنعت مد و فشن شده است. همه ما میدانیم که شلوار دمپا ساده به اندازه خودش زیبا و منحصر به فرد میباشد. در ترند سال 2023 طراحان با اضافه کردن چاک به دمپای شلوار آن را منحصر به فرد تر از قبل کردند.

شلوار دمپا چاکدار را میتوانید در مهمانی، پیاده روی، دورهمی های دوستانه و… استایل کنید. مهم تر از همه جنس و متریال پارچه شلوار است. این روزها شلوار دمپا چاکدار در انواع مختلفی از پارچه ها تولید و به بازار عرضه میشود که هریک جلوه خاص خودشان را دارند.

ایده ادغام شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار، راحتی و فشن را در کنار هم برای شما فراهم میکند.

شلوار کبریتی

شلوار ریون

چگونه شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار را استایل کنیم؟

شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار عالی هستند، اما نمی توانید آنها را به تنهایی استایل کنید. اگر قصد خرید این شلوار را دارید، ابتدا به این فکر کنید که آیا بالاپوش مناسبی برای آن دارید یا خیر. در ادامه به برخی از بهترین استایل هایی که میتوانید با این شلوار ست کنید اشاره خواهیم کرد.

استایل مونوکروم

بعضی اوقات استفاده از یک رنگ مشخص در استایل میتواند جلوه لباس هایتان را به کل تغییر دهد. به طور مثال شما میتوانید شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار مشکی را به همراه یک کراپ کبریتی مشکی و کت مشکی ست کنید. استفاده از یک رنگ می تواند جلوه منحصر به فردی به استایل شما ببخشد.

استایل تابستانی

شما میتوانید شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار به رنگ های روشن و جنس نخی را برای یک استایل تابستانی و رنگارنگ انتخاب کنید. همچنین میتوانید این شلوار را با کراپ های خنک و خوش رنگ استایل کرده و ظاهری منحصر به فرد برای خودتان بسازید.

برای کسانی که به دنبال لباسی پوشیده تر هستند، میتوانند به جای کراپ از بلوز های خنک و گلدار که این روزها بسیار ترند شده اند نیز استفاده کنند.

بهترین بالاپوش برای شلوار های دمپا کدامند؟

برای استفاده روزانه، بهترین بالاپوش ها میتوانند تاپ های راحت، اور سایز یا بافتنی باشند. استفاده از تیشرت میتواند ظاهر استایل شما را کژوال کند. همچنین استفاده از لباس های بافتنی میتواند به استایل شما بافت دهد. هردو این گزینه ها ترند سال های 2021 تا 2023 بوده اند.

اگر به دنبال یک استایل رسمی برای مراسم های شام یا قرار های کاری هستید، میتوانید شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار را با بالاپوش بادی، کراپ تاپ و یک کت بلند فوتر ست کنید.

همچنین می توانید برای مشاهده انواع شلوار دمپا ساده و دمپا چاکدار به وب سایت ما مراجعه کنید. در دسته بندی های مربوط به شلوار، مدل های متنوعی از شلوار دمپا با طرح، رنگ و متریال های متفاوت را برای شما فراهم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *