شلوار, شلوار توکرکی

معرفی و انواع شلوار توکرکی

شلوار توکرکی دخترانه

 معرفی و انواع شلوار توکرکی

پشم احتمالا قدیمی ترین الیاف استفاده شده توسط بشر است. از زمانی که انسان به پرورش دام هایی مثل گوسفند میپرداخت، استفاده از پشم و کرک رواج بیشتری پیدا کرد. استفاده از این الیاف و متریال های پشمی به هزاران سال پیش در مناطق آسیایی و اروپایی برمیگردد. با پیشرفت تکنولوژی امروزه پشم و کرک یکی از محبوب ترین متریال ها برای تولید انواع پوشاک میباشند.

متریال پشم و کرک هر آنچه که باید یک لباس داشته باشد به آن می بخشند: ویژگی هایی همچون نرمی و راحتی، محافظت در برابر سرما و گرما، باد و باران و جذب بالای رطوبت در مواقع فعالیت باعث شده است که بهترین گزینه برای شلوار توکرکی باشند.

در ادامه این متن می خواهیم با انواع شلوار توکرکی، ویژگی ها و مزایای این لباس برای آقایان و بانوان آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

خرید شلوار توکرکی

شلوار توکرکی چیست؟

شلوار توکرکی چیست؟

شاید شما تا به حال اسم سویشرت های توکرکی را شنیده باشید. در واقع ممکن است در طول عمرتان بارها این لباس را پوشیده باشید. پتوهای پشمی و کرکی، جوراب های نرم و لطیفی که داخل آن کرک دارد و در زمستان پاهایتان را گرم میکند. اگرچه که ممکن است تا به حال اسم شلوار توکرکی به گوشتان نخورده باشد.

مدل های مختلفی از شلوار توکرکی در بازار موجود میباشند که با یک بار خرید آن، عاشقش خواهید شد. کرک و پشم جزو متریال هایی هستند که تقریبا همیشه در صنعت پوشاک وجود داشتند. اگر بخواهیم به زبان ساده به تاریخچه استفاده از پشم و کرک در لباس اشاره کنیم، میتوان گفت استفاده از این متریال حتی قبل از ساخته شدن اهرام ثلاثه هم رواج داشت.

زمانی که استفاده از پشم به صنعت پوشاک مدرن وارد شد، یکی از پر فروش ترین و پرمخاطب ترین محصولات یعنی شلوار توکرکی وارد بازار شد.

شلوار توکرکی در واقع شلواری از جنس کتان، نخ و پنبه است که در داخل آن لایه ای از کرک نرم برای محافظت بیشتر در مقابل سرما و گرما تعبیه شده است.

این شلوار ها طوری طراحی شده اند که شما میتوانید در تمام فصول و بیشتر در زمستان از آنها استفاده کنید. شلوار توکرکی تنخوری جذب و راحت دارد که آن را به بهترین گزینه برای زیر لباس موتور سواری، اسکی و لباس های گشاد زمستانی تبدیل میکند. در واقع اگر به دنبال یک راه عالی برای گرم کردن پاهایتان در زمستان هستید، در مناطق سرد و کوهستانی زندگی می کنید یا اغلب تایم پشت موتور هستید، شلوار توکرکی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

آیا شلوار توکرکی راحت است؟

شلوار های توکرکی در انواعی از طرح ها و مدل ها تولید و به بازار عرضه میشوند. برخی از آنها جذب و برخی گشاد هستند. شلوار توکرکی جنس خوب باید نرم، پشمی و حس راحتی مثل پیژامه داشته باشد. این شلوار ها معمولا جزو پوشاک رسمی و مهمانی نیستند. اغلب به عنوان لباس راحتی منزل یا لباس گرم کننده زیر لباس های اصلی استفاده میشوند.

از همین رو جنس، لطافت و نرمی آنها بسیار مهم است. شلوار توکرکی معمولا نازک، جذب، راحت سبک و قابل تنفس است. در عین حال که هوا را از خودش عبور میدهد به دلیل وجود پشم ها و کرک ها شما را گرم نگه میدارد.

شلوار توکرکی

شلوار مناسب زمستان

 

آیا شلوارهای توکرکی خارش ایجاد میکنند؟

شلوار توکرکی به دلیل اینکه ممکن است ایجاد خارش کند بدنام است. اگر بخواهیم منصفانه به قضیه نگاه کنیم، همه ما حداقل یکبار تجربه شلوار یا سویشرت پشمی را داشتیم که به آن حساسیت نشان دادیم. امروز اما با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از بهترین متریال ها، شلوار های تولیدی مجموعه به هیچ عنوان ایجاد خارش و حساسیت نمیکنند.

شلوار توکرکی اگر از متریال خوب تولید شده باشد به هیچ عنوان احساس خارش ایجاد نمیکند.

مزایای شلوار توکرکی

  • به راحتی تمیز میشود: شلوار توکرکی به راحتی تمیز میشود. پشم و کرک اغلب خودشان ضد گرد و غبار هستند و کثیفی را به خود جذب نمی کنند. همچنین میتوانید به راحتی آنها را توسط ماشین لباسشویی با درجه پایین یا با شستشوی دستی بشویید و خشک کنید. برای احساس نرمی بیشتر توصیه می کنیم از نرم کننده لباس استفاده کنید.
  • در همه فصول قابل استفاده هستند: الیاف کرک و پشم به صورت طبیعی هوا را از خود عبور میدهند. از همین رو میتوان گفت این لباس فقط مختص فصل زمستان نیست. شما میتوانید در فصل تابستان از شلوار توکرکی به عنوان یک گزینه عالی برای جلوگیری از عرق کردن استفاده کنید.
  • قیمت مقرون به صرفه ای دارند: شلوار توکرکی به دلیل ارزان بودن متریال پشمی معمولا مقرون به صرفه است.
  • از مزایای دیگر آن میتوان به کاربردی بودن و قابل دسترس بودن این لباس و خرید آسان آن از اینترنت اشاره کرد. چراکه شلوار های توکرکی عموما فری سایز هستند یا به راحتی کش می آیند. بنابراین بعد از خرید با چالش خاصی در رابطه با سایز آنها مواجه نخواهید شد.

کلام پایانی

در نهایت باید بگوییم اگر به دنبال یک شلوار نرم، راحت، گرم و کاربردی هستید، شلوار توکرکی میتواند گزینه مناسبی باشد. شما با مراجعه به صفحه فروشگاه میتوانید انواع مختلف و سایز های گوناگون شلوار های توکرکی را ببینید و برای خرید اقدام کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش، خدمات ارسال و… میتوانید با کارشناسان تلفنی یا آنلاین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *