کراپ, کراپ تاپ, کراپ کبریتی

معرفی و ویژگی های کراپ کبریتی

کراپ کبریتی سبز

 معرفی و ویژگی های کراپ کبریتی

با توجه به پیشرفت مد و فشن، امروزه تاپ و کراپ تاپ های زیادی وارد بازار پوشاک کشور عزیزمان ایران شده اند. این لباس ها جزوی جدا نشدنی از پوشاک بانوان شده و بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته است. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدلهای این لباس کراپ کبریتی است.

کراپ کبریتی علاوه بر زیبایی و تن خور فوق العاده اش، جنس بی نظیری نیز دارد. در ادامه این متن ابتدا میخواهیم با معنی کراپ کبریتی و سپس ویژگی ها و انواع این لباس زیبا آشنا شویم.

کراپ تاپ چیست؟

زمانی که صحبت از مد و فشن می شود، کراپ تاپ ها به عنوان یکی از اصلی ترین پوشاک داخل کمد ها شناخته میشوند. این تاپ ها از لحظه رونمایی تا به حال به فهرست ترند های فصل راه پیدا کرده اند. در واقع میتوان گفت کراپ تاپ، تاپ کوتاهی است که تا بالای ناف را پوشش میدهد.

کراپ تاپ در انواع مدل ها، جنس ها و طرح و رنگ ها تولید و به بازار عرضه میشود. این تاپ های کاربردی را میتوان زیر کت، با دامن، شلوارک یا به عنوان یک لباس گرم کننده زیر هودی و سویشرت استفاده کرد.

اگر شما به دنبال یک استایل کژوال تابستانه یا یک استایل رسمی برای زیر کت و شلوار هستید، کراپ تاپ میتواند بهترین گزینه باشد. با وجود تنوع بالای متریال مانند کراپ کبریتی، نخی، چرمی و… میتوان این لباس را به راحتی استایل کرد.

انواع کراپ تاپ

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، کراپ تاپ از انواع مختلفی از نظر جنس پارچه، مدل تاپ، استایل و طرح و رنگ تولید و به بازار عرضه میشود. این لباس های به روز و جذاب ظاهری یونیک و منحصر به فرد داشته و میتوانند به استایل پوشش شما شخصیت خاصی دهند.

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کراپ تاپ های مجموعه، کراپ کبریتی است. این کراپ ویژگی های بسیار منحصر به فرد و ویژه ای دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. همچنین کراپ تاپ ها را میتوان با توجه به استایل پوشش خود انتخاب کنید. برای مثال مدل های اسپرت و ورزشی را میتوانید در باشگاه بپوشید. برخی از کراپ تاپ ها دارای بند های زنجیری و فرمی شیک هستند. از همین رو میتوان این لباس را در مهمانی نیز استایل کرد. برخی از محبوب ترین نوع کراپ تاپ ها شامل:

  • کراپ تاپ ساده
  • کراپ تاپ بدون بند یا دکلته
  • کراپ تاپ سوتینی
  • کراپ تاپ یقه دار

اندازه کراپ

کراپ کبریتی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید میشود. شما میتوانید با توجه به نیاز و استایل لباس تان اندازه تاپ را انتخاب کنید. برای مثال کراپ تاپ های 30، 40، 50، 55 و 60 سانتی متری اندازه های موجود این کالا هستند.

این اندازه در واقع قد کراپ کبریتی از سرشانه تا شکم است. هرچه اندازه کراپ تاپ کوتاه تر باشد، میزان بیشتری از بدن برهنه خواهد بود. از همین رو بهتر است قبل از خرید کراپ کبریتی ابعاد و اندازه لباس و بدن خود را به صورت دقیق داشته باشید. برای خرید موفق ابتدا نیاز خود را مشخص و بعد از مطالعه ابعاد و اندازه های موجود در سایت خرید خود را نهایی کنید.

کراپ ارزان

کراپ کبریتی

ما به عنوان یکی از مطرح ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه پوشاک، با استفاده از با کیفیت ترین متریال های روز بازار، انواع کراپ کبریتی در طرح، رنگ و مدل های گوناگون را تولید و عرضه میکنیم. یکی از پرفروش ترین محصولات مجموعه کراپ کبریتی (فانریپ) میباشد.

کراپ کبریتی (فانریپ) در واقع از پارچه هایی با درصد نخ بالا تولید میشوند. این نوع از پارچه کشسانی بسیار بالایی دارد و از همین رو تن خوری جذب و جذاب خواهد داشت. پارچه فانریپ این روزها جزو محبوب ترین پارچه های نخی بازار است.

در ادامه به ویژگی های کراپ کبریتی (فانریپ) اشاره خواهیم کرد:

  • کشی است و بعد از خرید به مشکل سایز نخواهید خورد.
  • درصد بالای نخ به کار رفته در پارچه این کراپ کبریتی باعث میشود که جاذب رطوبت باشد.
  • قابلیت تنفس مطلوبی دارد.
  • طول عمر آن بالاست و در اثر شستشو تغییر رنگ نمی دهد.
  • جنس کبریتی آن میتواند ظاهری زیبا در تابستان و گرم در زمستان داشته باشد.
  • در انواع رنگ های ترند سال تولید و عرضه میشود.
  • میتوانید به صورت آنلاین این لباس را سفارش دهید.
  • با توجه به کیفیت و جنس پارچه قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

کلام پایانی

در نهایت باید بگوییم که کراپ کبریتی جزو پوشاک کاربردی، همه کاره و ترند روز است. از استایل کراپ تاپ کلاسیک، تا مدل های مدرن تر مثل کراپ دکلته یا یقه دار، کراپ کبریتی می تواند برای هر موقعیت مکانی و هر تیپ بدنی مناسب باشد.

انتخاب کراپ تاپ می تواند مستقیما به سلایق شخصی شما بستگی داشته باشد. همچنین اگر شما از آن دسته افراد هستید که با پوشیدن لباس های باز مشکلی ندارید کراپ گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. شما میتوانید با مراجعه به دسته بندی کراپ موجود در وبسایت، انواع مختلف کراپ تاپ ها مشاهده کنید. توصیه میکنیم قبل از نهایی کردن خرید و برای خرید موفق تر، ابتدا جدول ابعاد و اندازه های سایت را مطالعه کنید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش و خرید با کارشناسان تلفنی یا آنلاین مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *